Denumirea comercială a distribuitorului: KiVi Top Kft.
Sediul central: Ungaria 7100 Szekszárd 7100 Szekszárd, Ungaria
Site de acceptare a plăților: www.modulfix.hu
Denumirea datelor transmise de către comerciant:
nume, e-mail, adresa de facturare, adresa de livrare
Prin utilizarea opțiunii de plată cu cardul de credit SimplePay, recunoașteți că KiVi Top Kft.(Ungaria) 7100 Szekszárd Orgona utca 4.) stocate de către operatorul de date în baza de date a utilizatorilor de pe www.modulfix.hu, următoarele date cu caracter personal vor fi transferate către OTP Mobil Kft. în calitate de operator de date.
Domeniul de aplicare al datelor transmise de către operator este următorul:
nume, e-mail, adresa de facturare, adresa de livrare.
Natura și scopul activităților de prelucrare a datelor desfășurate de către persoana împuternicită de către operator pot fi găsite în Condițiile generale de utilizare SimplePay, la următorul link: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE A SERVICIULUI SIMPLEPAY [ DESCARCA ]
CE TREBUIE SĂ ȘTIȚI DESPRE SISTEMUL DE PLATĂ SIMPLEPAY?
Sistemul de plată online SimplePay este furnizat de OTP Mobil Kft. se dezvoltă și funcționează. OTP Mobil Kft. un membru al Grupului OTP.
OTP Mobil Kft. are un portofoliu extins de servicii în domeniul comerțului electronic și al comerțului inteligent. Produsele sale sunt comercializate sub marca Simple. În prezent, oferă două servicii principale:
Sistemul de plată online SimplePay: clienții care utilizează acest serviciu pot alege soluția de plată simplă și sigură SimplePay pentru cumpărăturile online. Aceștia pot efectua apoi plata în mod obișnuit, prin SimplePay.
Procedura de plată este aceeași cu cea oferită de bănci într-un serviciu similar. În timpul serviciului, SimplePay monitorizează în permanență tranzacțiile pentru a asigura securitatea utilizatorului și a titularului de card și ajută la prevenirea evenimentelor neașteptate.
Aplicația mobilă Simple: Aplicația mobilă Simple este o aplicație proprie care combină cumpărăturile mobile cu o serie de servicii pentru a face viața mai ușoară. Puteți cumpăra tichete de parcare, autocolante pentru autostrăzi, bilete la cinema și multe alte servicii dintr-o singură aplicație mobilă. Se poate descărca și instala gratuit pe smartphone-uri și tablete Android, iOS și Windows Phone.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.simplepay.hu! Serviciul clienți: 06 1 3666 611, [email protected]
Cele două servicii Simple funcționează independent unul de celălalt. Mai jos veți găsi informații despre sistemul de plată online SimplePay și despre cumpărăturile online.
CARE SUNT ETAPELE TRANZACȚIEI?
- Făcând clic pe butonul “Comandă”, veți fi redirecționat către pagina de plată SimplePay, unde puteți începe tranzacția prin introducerea datelor cardului de credit.
- După ce introduceți detaliile cardului, vă rugăm să verificați dacă acestea sunt corecte.
- Procesarea tranzacției este inițiată în sistemele de procesare ale băncii.
- De asemenea, veți fi notificat prin e-mail cu privire la rezultatul plății și veți fi redirecționat către site-ul web al furnizorului.
TIPURI DE CARDURI ACCEPTATE
Atenție! În cazul cardurilor Maestro și Visa Electron, banca emitentă determină utilizarea online a cardului. Dacă banca emitentă l-a autorizat, sistemul nostru îl poate accepta.
SECURITATE
În timpul plății online, după ce a furnizat informațiile solicitate la plasarea unei comenzi, clientul este redirecționat de pe pagina de preplată a magazinului online către pagina de plată securizată a SimplePay, unde sunt solicitate detaliile cardului necesare pentru plată. Comerciantul nu are cunoștință de conținutul de date al site-ului de plată SimplePay, deoarece acesta este un site web independent și protejat.
LA CE TREBUIE SĂ FIM ATENȚI ATUNCI CÂND PLĂTIM?
Despre plata cu cardul bancar
- Pentru deținătorii de carduri, plata online este gratuită, la fel ca și plata la un terminal POS tradițional.
- Acum puteți plăti online cu cardul dumneavoastră de debit Maestro. Vă rugăm să contactați banca emitentă pentru detalii.
- Emitenții de carduri protejează interesele deținătorilor de carduri, astfel încât, dacă efectuați o achiziție cu un card și comerciantul nu reușește să vă livreze produsul, puteți depune o plângere la banca emitentă, iar dacă plângerea este justificată, vă veți primi banii înapoi.
- Pentru a identifica titularul cardului, în panoul de semnătură al cardului se află un cod de verificare din 3 cifre – cunoscut și sub numele de CVC2 sau CVV2 – (codul de verificare din 3 cifre se găsește după numărul cardului și ultimele patru cifre ale acestuia). Vă rugăm să tratați acest cod cu aceeași grijă ca și codul PIN!
- Puteți spori securitatea solicitând băncii dumneavoastră un serviciu de SMS, care vă va notifica imediat orice modificare a contului dumneavoastră.
- Vă rugăm să nu dați niciodată codul PIN din patru cifre pentru retrageri de numerar sau cumpărături atunci când plătiți online și să vă asigurați că nu dați numărul cardului și data de expirare persoanelor neautorizate.
- Întotdeauna deconectați-vă de pe site după achiziție sau plată! Acest lucru este deosebit de important în cazul unui computer care este utilizat de altcineva. Pentru a vă proteja datele, vă recomandăm să faceți cumpărături de pe propriul computer și să evitați cafenelele și hotspoturile de internet publice.
- Atunci când îi contactați prin e-mail, fiți foarte atenți, deoarece în Europa de Vest și în Statele Unite este din ce în ce mai frecvent ca persoane neautorizate să trimită e-mailuri